درباره وبلاگ


دانشمدی آزمایش جالبی انجام داد. او در میان یک آکواریوم یک دیوار شیشه ای قرار داد، که آنرا به دو بخش تقسیم کرد. در یک بخش، ماهی بزرگی قرار داد وبخش دیگرماهی کوچی که غذای مورد علاقه ماهی بزرگتر بود. ماهی کوچک، تنها غذای ماهی بزرگ بود و دانشمند به او غذای دیگری نمی داد. او برای شکار ماهی کوچک، بارها و بارها به سویش حمله برد، ولی هر بار با دیوار شیشه ای برخورد می کرد، همان دیوار شیشه ای که او را از غذای مورد علاقه اش جدا می کرد. پس از مدتی، ماهی بزرگ از حمله و یورش به ماهی کوچک دست برداشت. او باور کرده بود که رفتن به آن سوی آکواریوم و شکار ماهی کوچک، امری محال و غیر ممکن است. در انتها دانشمند شیشه بین دو بخش آکواریوم را برداشت، ولی دیگر هیچگاه ماهی بزرگ به ماهی کوچک حمله نکرد و به آن سوی آکواریوم نیز نرفت. گرچه دیوار شیشه ای دیگر وجود نداشت، اما دیواری که در ذهن ماهی بزرگ ساخته شده بود.هیچگاه فرو نریخت، دیواری که از دیوار واقعی سخت تر و بلندتر می نمود و آن دیوار، دیوار بلند باور خود بود.
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 46559
تعداد مطالب : 178
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
ســـــــرگــــــرمــــــی
بــــرتـریــــن ســـایـت مـطالـــب تـفــریحــــی , ســـرگـرمـــی و دانســـتنـی
شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 10:11 ::  نويسنده : NASEH

این میز و نمونه های مشابه اش شاید در آینده در بسیاری از خانه ها و محل کار پیدا بشود اما نیاز نیست برای رسیدن به آن زیاد هم صبر کنید.
مایکروسافت از چند سال پیش مشغول کار بر روی میز هوشمند اش است و این یکی هم مدل جدیدی است که توسط Ideum ارایه شده است. ‏


این میز ۵۵ اینچی می تواند تصاویر 1080p را با کنتراست ۱ به ۵ میلیون پخش کند و زاویه دید اش ۱۷۸ درجه است. ‏

می توانید یک نسخه ۶۴ بیتی از ویندوز 7 روی آن نصب کنید و این میز با پردازشگر Core i5 و رم 8 گیگابایتی اش به خوبی آن را اجرا می کند. حافظه اش هم 128 گیگابایتی و از نوع SSD است. ‏

میز کار جدیدتان قادر است از طریق وای-فای و بلوتوث به اینترنت و شبکه وصل شود. خود میز هم لمسی است و می تواند تا ۳۲ نقطه لمسی را همزمان تشخیص بدهد تا بتوانید گروهی روی آن کار کنید. ‏

در اطراف میز هم تعداد پورت اتصالی جهت وصل کردن ابزارهای مختلف پنهان شده است. اگر ۱۸ هزار دلار پول دارید، می توانید یک میز Ideum بخرید رو روی آن عکس هایتان را با لذت تماشا کنید. ‏



شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 10:11 ::  نويسنده : NASEH

شركت مايكروسافت نسخه بتاي كيت ابزاري جديدي را براي مراكز توسعه‌دهنده نرم‌افزاري عرضه كرده كه به آن‌ها امكان مي‌دهد برنامه‌هاي جديد خود براي مدل جديد دستگاه كنترلي Kinect كه با رايانه‌هاي شخصي سازگار است را توليد كنند.
پي‌سي‌پرو، توسعه‌دهندگان نرم‌افزاري هم‌اكنون موفق به ساخت ابزاري شده‌اند كه به كاربران امكان مي‌دهد از دستگاه كنترلي Kinect در رايانه‌هاي شخصي مبتني بر سيستم‌عامل ويندوز 7 نيز استفاده كنند.

اين ابزار كه هم‌اكنون مدل اوليه آن ساخته شده است، هم‌اكنون به صورت غيرتجاري و فقط براي مراكز توسعه‌دهنده نرم‌افزاري عرضه شده است و مايكروسافت اعلام كرده كه در آينده نزديك آن را وارد بازار مي‌كند.

اين ابزار امكان مي‌دهد كه حسگرهاي نصب شده روي دستگاه كنترلي Kinect با رايانه شخصي مرتبط شوند و از طريق دوربين و ميكروفون موجود روي اين دستگاه كنترلي، ارتباط رايانه شخصي و Kinect براي پيش بردن مراحل مختلف بازي‌هاي رايانه‌اي فراهم شود.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب